【蛋黃 蛋白用剩點樣算?】

蛋清蛋黃蛋白分離器雞蛋液過濾隔取蛋黃神器家用嬰兒不鏽鋼分

烘焙時,好多甜品成日淨係用蛋黃/蛋白,咁用剩嘅蛋黃/白可以做啲咩?

唔想做大嘥鬼就睇落去 等小編話比大家知點做啦 ~

 

【蛋黃食譜】

~荷蘭醬~

荷蘭醬:我就是班尼迪克蛋好喫的祕訣! - 雪花新闻

如果你鍾意食班尼迪克蛋,就會知道淋係蛋上嘅經典荷蘭醬係班尼迪克蛋嘅靈魂所在。

檸檬——-10ml
無鹽牛油(融化)——-100ml
蛋黃——-2
——-30ml
——-適量

做法:

1.鍋裡放水煲滾後轉細火。係鍋上放置一個大碗(注意碗千其唔好掂到水)

2. 放入蛋黃同水 用打蛋器快速攪拌,蛋黃會增加小泡泡同顏色亦會變淡

3.邊攪拌邊慢慢加入融化牛油

4. 加入檸檬汁同適量鹽,如果一直打唔出想要嘅濃度,可以適度將火轉大少少。打到想要嘅濃稠度後即刻離火就完成了! 

 

~沙律醬~

关于蛋黄酱的那些事- 知乎

萬用醬,簡單幾樣食材就可以輕鬆整到

蛋黃——-一個
白醋——-5~10g
——-1~2g
蜂蜜/糖——-15g
植物油——-100g
做法:
1.將除左油之外嘅材料全放入碗裡
2.先加兩匙油入去,打至乳化,剩下嘅油分三次加入打
3.打至稠狀就可以倒入保存容器
 
【蛋白食譜】
~炒蛋白~
蛋白炒鮮奶食譜、做法| 我的C家廚房!Bon Appétit的Cook1Cook食譜分享
蛋白嘅炒法同全蛋差唔多,可以單獨下鍋炒成蛋白炒蛋/同其他食材一齊下鍋炒,此外,可以將蛋白煎成蛋皮,再將蛋皮切成蛋白絲後,單獨調味食用/同其他食材混合拌炒再食用。
 
~蛋白餅~
3D造型馬林糖】初體驗:蛋頭先生馬林糖真是太可愛了@ Caitlin's Queen of Hearts :: 痞客邦::
蛋白——-100g(大約3個)
砂糖——-110g
做法:
1. 焗爐預熱100度 用電動攪拌器以中速將蛋白打至產生大泡沫
2. 邊打邊將糖分成3-4次慢慢加入,以高速將蛋白打發至蛋白霜尾端挺直唔會下垂,並將容器倒扣蛋白霜亦唔會掉下即可
3. 盤鋪上烘焙紙,用湯匙或擠花袋塑出自己喜歡形狀
4. 放進烤箱烘烤約100分鐘即可
 
【冷凍保存法】
蛋同牛奶一樣,放冰箱外面兩個鐘就開始變質,敲破殼打出來以後, 放冷藏都要一兩天內用掉
如果暫時唔想再做其他野,剩下嘅蛋黃/蛋白 除左一兩日內用掉同丟掉外仲可以冷凍!
 
~冷凍蛋黃~
蛋黃冷凍,可以保持風味同養分一年! 蛋黃如果直接冷凍,蛋白質質地會產 生變化,解凍後變得濃稠唔好操作,先加入糖/鹽阻礙蛋白質結晶,就唔會有變稠嘅問題。
1. 每個蛋黃加入一撮鹽或1/3茶匙糖
2. 攪散成液態,倒入夾鏈袋
3. 放入冷凍室保存 下次要使用時解凍至室溫,即可使用。
 
~冷凍蛋白~
蛋白冷凍後,可保持風味與養分一年。蛋白就無蛋黃會冷凍質地改變嘅問題,直接裝袋冷凍就可以
下次要使用時解凍至室溫,即可使用。